petek, 9. julij 2010

Kajine in Zaline iskrice


V Grapi živita dve navihanki. Danes zvečer sem v sveže pečenem, še ne popolnoma ohlajenemu Adamovemu kokosovemu pecivu našla veliko luknjo. Po Zalinih besedah je bil kriv verjetno zajček, ki včasih priskače naokrog. Kasneje sta priznali, da je pecivo sočno...No, vsaj tri četrtine so ga še ostale kot dokazno gradivo.



Kaja je v zadnjem tednu izrekla kar nekaj iskric. Neko popoldne je šla mimo mene, rekoč: »Mamica, nič nimam v roki.« Torej sem lahko bila prepričana, da nekaj ima – arašide, ki jih je želela pretihotapiti mimo mene v zgornje prostore – pozna pravilo, da jemo za mizo. Čez nekaj minut se prikaže in mi prinese zadnji arašid. Vse je razdelila: sebi, Zali, atu Ivanu in meni. Kako prijazen deklič!



Isti večer smo večerjale golaž s polento in Kaji Rebeki se je delček mesa zataknil za zobek, ni ga mogla odstraniti, pa sem ji predlagala, da bomo to storile z zobno ščetko. Ona pa: »Čokolada mi bo rajši pomagala.« Ob tem se je najslajše nasmejalaJ


Naslednje jutro pa sem rekla, da se grem umit (tuširat?) in Kaja reče: »Jaz te bom pa gledala skoz luknjo.« Kaj?!? Res, od kje ji že samo ta zamisel? Doma tega ni videla, v risankah se tudi ne spomnim, da bi videla kaj podobnega…


Nekaj dni kasneje je ob pripombi mame Marinke, češ da je bosa, odvrnila: "Saj je tudi Peter bos!" Heidin prijatelj seveda. Z Zalo se radi igrata Heidi in Petra.



in English: Zala and Kaja are quite something. I made a coconut cake tonight and found a big hole in it before it was quite cool, and Zala blamed the rabbit for it, but later on they admitted it was a very juicy cake:-) Here are just the funny things Kaja said last week. One afternoon she passed by me and said "I have nothing in my hands - so I could be sure she had something! Peanuts. As she came back with the last peanut in her hand, offering it to me, I found out she shared them with everyone in the house at that moment. What a sweet little girl!




After dinner Kaja couldn't remove a little piece of meat from her teeth, and I suggested we go and use her toothbrush. She smiled sweetly, saying: "I'd rather see chocolate would help me." The following morning I told them I was going to the bathroom to take a shower and she said: "And I'll be watching you through a hole." What?!? Where did she get this idea into her pretty little head? A few days later her grandma reminded her she was walking around barefoot, and Kaja said: Well, Peter was barefoot also! (Heidi's friend - they love watching Heidi and acting out Peter and Heidi).

1 komentar:

Jennie Blaser pravi ...

I so appreciate the 'english' translation, so I know exactly how adorable your girls are. Then, I went back and read the Slovene part so I could feel truly a part of your family. I saw pictures of your family posted by Bro. Majc on Facebook. How fun to see all the members together! My favorite line was "I think chocolate might help me better!"